Billig shopping=)

Jag ska banne mig börja handla mer på barnavdelningarna... det är ju mkt billigare där=P Eftersom jag är Tiny så funkar det ju oxå haha=P Så smart man kan va.. varför har jag aldrig tänkt på det tidigare? Jag menar, finns det snygga linnen å sånt där så varför inte? =)

Ah, va ska jag köpa för julklapp till Benny, hjälp eller inspiration åtminstone, tack!=D

Nu har jag ont i halsen...en stundande förkylning? Hoppas inte det.

Jag youtube-ar ikväll... på Josh Groban.. hans julskiva, grymt! Hans röst är ju verkligen en gåva från gud =D Inte för att jag tror på gubben bland molnen, men ändå... Synd att inte Jesu joy of man's desiring var med på skivan annars hade jag nog helt klart köpt den!

Har börjat lyssna på julmusik lite smått nu alltså, känns lagomt att börja nu, det är ju faktiskt bara tre veckor till jul=) Shit, bara tre veckor... aah, julklappar då.. åh! Nää, jag ska lugna mig. Det brukar ordna sig även om jag inte shoppat julklappar före den 19e och det är ju två veckor dit =P Måste dubbelkolla med mamma hur vi skulle göra med det där eftersom vi åker till Norge och det inte verkar bli nån allmän julklappsutdelning där.. hmm..

Nåja.. nu blir det chill resten av kvällen. Efter att ha rusat omkring på stan med Lena är man trött, men såklart jätteroligt!.. blev lite skvaller oxå.. det måste man juh=) Blir inte så ofta man träffas så de få gånger det blir av är väldigt skoj=)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du skulle ju kunna köpa roliga kallingar till karl, det funkar alltid. Eller en parfym som du tycker han borde ha...:-)

2007-12-05 @ 09:15:37
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0