Greetings from Norway!

Nu har jag varit i Norge i snart en dag... Resan igår gick bra, men bagaget fick vi inte med oss tydligen.. Det ligger i Køpenhamn, men vi får se om det kommer i afton. Jag hade inte så svårt att vælja va jag skulle ha på mig før klæder idag... =P

Vi valde verkligen rætt år att åka søderut till jul. Hemma var det ju grønt græs och 4 plusgrader, men hær ær det vitt!!! Okej, det ær i princip bara frost.. men who cares, så længe man får en vit jul=) Jættefint ær det hær, træden ær så tjusiga...jættemysigt!

Ikvæll blir det nån æcklig traditionell fiskrætt till middag.. jag hoppas det finns nåt alternativ ;) Imorn ær det julafton.. men jag har redan fått en julklapp från mormor och morfar, PENGAR!

Just ja, inte att førglømma.. vi bytte ju lite julklappar i fredags oxå.. Jag fick en ny mascara av mamma, och før stora sockar.. hehe, Pia får ett paket med før små då..=P Sen fick jag ju en present av Benny oxå, ett halsband.. som jag hade anat=) Jag var lite tveksam, eftersom jag ALDRIG anvænder det... men jag ska børja med det nu! Før det var JÆTTEFINT, jag blev glatt øverraskad øver hans goda smak=) Bild kommer væl senare=)

Det får vara allt før den hær gången..

GOD JUL allihopa... =)

Bye!

Kommentarer
Postat av: kicki

Det var ett halsband alltså...:-)
Det har snöat här i norrland idag faktiskt...så vi får också en vit jul.
God Jul...

2007-12-23 @ 17:14:33
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0