Helgen..osv=))

Lördag åkte jag och Benny till Solbacken och kollade lite grejjer.. och handlade mat och dyl=)
Sen tog vi det bara lugnt, åt god mat och jag drack viiiin...mkt viiiin! =) Vi hade funderat på att festa, men pga att jag var så förkyld och vi var båda rätt trötta så avfärdade vi den planen på lördag förmiddag. En filmkväll med vin och Benny funkade mkt bra som medicin för på söndag var jag i princip frisk! =D
Jag bestämde mig för att inte åka hem på söndag, så trist med så korta helger.. så jag sov över där till måndag, och tisdag, och onsdag....=) Benny har jobbat på dagarna så jag har bara soooovit och tränat fingerfärdigheten på Guitar Hero 3.. fan oxå, jag kommer aldrig bli lika bra som Benny =( På kvällarna har vi bara myst och njutit av varandras sällskap.. KÄRLEK =) Men imorse så åkte jag hem till Kåge igen. Trist.

Tog bussen till stan igen mitt på dagen och gick på stan med Lena och handlade några julklappar. När jag kom hem blev jag så akut trött att jag typ slocknade framför tv'n... skönt! Sen dess har jag käkat middag och pratat med Benny på telefon, blir nog att åka dit imorn igen.. hehe=) Så häääärligt att vara kär!

Nu ska jag bara chilla framför tv'n...

Bye!

PS. Kolla så kort inlägget blev den här gången.... va duktig jag ääääär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0