Inte direkt upplagd för fest..

Inte mkt bättre med förkylningen idag.. känner mig även lite mer hängig idag än igår, men jag hoppas det går över.. jag ska ju på julfest ikväll! Sitter här med rullar i håret, ser inte klok ut.. men jag hoppas det blir fint iaf=)
Kände för att göra nåt extra med håret, annars brukar jag ju inte bry mig så hårt om att fixa håret nå särskilt. Men det betyder oxå att jag inte vet hur man gör sånt där.. så det återstår alltså att se hur det blir i slutändan.. =P

Typiskt att jag inte skurade toaletterna igår, nu har jag det ju kvar idag... aah. Jag vill bara ligga på soffan hela dagen och vila.. annars kommer jag typ måsta gå hem vid 22 haha.. så tragiskt.

Jag pratade med Benny igår om julklappar, vad han önskade sig... så jag sa "Finns det nåt du behöver där hemma?", och som svar på det säger han "En hemmafru!"... hahah.. eller hur! =P

Jag hoppas rösten håller ikväll när vi ska sjunga Singstar.. iofs har jag inte nå ont i halsen direkt. Det är snarare andningen som det kan bli problem med.. Jag tror jag får hoppa över Fångad av en stormvind.. hähä!

Idol-final ikväll.. och så ska Josh Groban visst gästa Fredag hela veckan.. måste ALLT va på tv då jag ska va borta?=P Inte för att jag tittat på Idol så noga tidigare veckor ändå, men finalen hade ju varit rolig att se iaf..

Nåja, nu blir det toalettskurande, sen chill!!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nu är jag nyfiken på vad som hände i helgenreferatet....

2007-12-10 @ 14:33:42
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0