Jul i Norge.

Semestern i Norge har bestått av mat, mat och mer mat.. Herregud. Och bara god mat, faktiskt=) Den dær spænnande fiskrætten jag berættade om var inte alls illa.. Idag ær det visst Jansson frestelse på menyn, det ser jag inte fram emot så jag får førlita mig på alternativet.. rester =) Det blir bra!

Jag fick mycket julklappar, många fler æn jag trodde jag skulle få. Och en massa pengar.. yeah=)
På julafton var vi bara mormor, morfar, morbror med fru och vi 4... Juldagen kom Trine och Lasse och Mats flickvæn Camilla, men inte Mats..=) Igår kom Mats dæremot, med Camilla. Æven Stine och Stig hade kommit tillbaka till stan.. så det var skoj! Blev lite væl mkt dricka, inte værst.. men sista drinken var øverflødig..=P

Idag har det varit bara lugnt, Pia ær på væg till Oslo nu. Så nu blir det kanske lite mindre heta diskussioner vid middagsbordet, snacka om att provocera bara før sakens skull.... hmm. Det blir ingen stor middag idag, vi blir bara 7 st...=P Men imorn kommer nog Mats till middag. Stine och Stig kommer nog ikvæll, efter middagen..kanske blir en svæng med Singstar på PS3 då.. blir kul!

Men nu længtar jag extremt mkt hem... saknar min Benny nå kopiøst! Tur att det inte ær længe kvar nu.. om två dagar får jag hålla om honom igen.. i fleeeeera dagar oxå! Very nice=)

Nu ska jag fortsætta tråka... Bli lørdag nån gång då!

Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0