Julfesten!

Nu kommer en liten sammanfattning av julfesten.. Den blev riktigt trevligt!
Jag blev rätt fin i håret måste jag säga, försökte få en bra bild på mig innan jag åkte, men det gick inte nå bra. Men ska se ifall jag blev fångad på bild på festen, kanske jag kan lägga ut nån annan dag!

Vi lekte lekar.. både musiklekar och lite annat.. =) "Rumpleken" var ROLIG.. den måste jag föra vidare nån annan fest! Vi fick inte igång Singstar pga tekniska problem.. Shit man kan ju bli irriterad för mindre. Så vi var några som var sugna på Singstar, så när folk började packa ihop vid halv tolv åkte vi till mig och sjöng lite... Det blev jag, Karolina och Micke, plus min Benny såklart, som var så söt och kom å hämta mig (oss). Kom väl isäng vid halv två...sov såå gott! I Bennys famn åter igen...myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0