Julklappar.

Jag började julklappshandlingen igår.. Jag vet nämligen inte riktigt vem jag ska köpa tll, struligt det där. Så jag har väntat lite.. Men nu köpte jag iaf två grejjer till Benny, småsaker bara. Ska köpa nåt mer oxå, måste bara bestämma vad...funderar på tre saker, men tror inte det blir alla tre, utan jag ska nog välja nån av dom.

Måste höra med syster om hon vill byta klappar oxå, så jag vet. Sen måste jag komma på nåt till mamma och pappa, nåt som inte är så stort så det får plats i väskan till Norge där vi ska fira jul. I år blir det nog en kombinerad present till dom, av praktiska (packnings)skäl.. annars brukar jag va duktig och köpa både enskilda plus kombinerade.. men det blir det inte i år.

Men jag känner mig lugn än.. jag brukar ju lyckas köpa i princip alla klappar på en dag, och jag har ju en vecka till på mig, det fixar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0