Nåt som tåls att upprepas!


Nu har jag inte sagt det (i bloggen iaf) på ett bra tag... men som rubriken säger, det gör inget om det upprepas.... JAG ÄR SÅÅÅÅ KÄR!
Han är så underbar, min Benny. Det finns bara lycka när jag är med honom, den finaste... och han är min, miiiin....bara min! Ingen ska få ta honom ifrån mig... "No one can get in the way of what I feel for you", som Alicia Keys sjunger...=)

Första versen i Treat me right med Backstreet boys är oxå väldigt talande, såhär lyder den:

The first night that we met
I will never forget
Baby you were a star
Oh, from that point in time
It was always you and I
Shining so beautiful

Jag älskar min Benny, och han älskar mig. Livet är underbart!!

Bye!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad härligt :-)

2007-12-06 @ 21:37:49
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0