New York är hett nu!

Idag fick jag två stycken mail från olika resesidor på nätet med tips om att New York är bra att resa till nu. Dollarn är låg och det är lågsäsong så hotellen är billiga... Va tusan, sluta!!! jag är nog sugen på New York utan att bli påmind om dess härlighet=P Jag vill tillbaka!!

Idag är det faktiskt 6 månader sen jag kom tillbaka därifrån.. eller en dag till faktiskt. men ändå. =) Det känns ju skiiiiiitlänge sen. Jag saknar den fantastiska staden... argh! Jag måste tillbaka... snaaart!
Kanske man skulle åka dit i januari då Backstreet boys ska ha konsert där hehe=)

Uppdatering: Konserten med Backstreet boys var visst inte i januari, utan imorn, så det blev det inget av... synd!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ta med dig Benny the Cop och åk dit...

2007-12-13 @ 16:36:39
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0