Vinter på riktigt nu.

Idag har det varit kaaaallt, så jäkla kallt!! Imorse när jag kom hem från Burvik, då jag promenerade från ICA och hem så trodde jag fan inte att jag skulle komma hem utan frysa fast nånstans på vägen.. men när jag kom hem så visade termometern på futtiga -10!!! Att det kändes kallare berodde antagligen på att det var molnfritt, såna dagar brukar vara rysliga.
När jag sen skulle till stan hade det blivit nån grad kallare, då var det nere på -12.. Jag klädde mig ordentligt, så jag frös inte alls nästan.. Men på vägen hem dåå ville jag bara in i värmen.. så nu stannar jag här tills imorn då jag måste iväg på några ärenden. Och sen Burvik, mest troligt, ska bara dubbelkolla med Benny så det verkligen passade=) Hoppas han saknar mig lika mkt som jag saknar honom.. hihi. Kommer bli sååå tomt att gå å lägga sig ensam ikväll... snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0