Where to start..?

Nu blev det sådär långt mellan gångerna jag skrev här igen.... Skit å. Det är så drygt. Men jag ska göra mitt bästa att komma ihågHa d vad som hänt..

Fredag: Jag gjorde inte så mkt fram tills kl 15, sen blev det fix inför resan till Burvik. Inhandlade mat och lite alkohol...=) Sen brummade jag sakta men säkert iväg med Toyotan uti skogen. Resan gick bra och jag var där ganska precis kl 17. Vi lagade god mat och drack lite gott.. (jag vin, Benny öl). Kvällen blev inte sen eftersom Benny skulle jobba tidigt på lördag.

Lördag: Som sagt, Benny kliver upp ca kl 6 och beger sig till stan för att träffa snubben han skulle hjälpa att plasta in båtar med i Boden (av alla ställen....). Jag sov så länge jag kunde, sen slöade jag framför tv'n. Hade tänkte prova den nya Singstar-skivan som jag inhandlat, men nån sladd var dragen fel eller nåt så det funkade inte. Jag var lite för lat för att försöka fixa det=P Benny kom hem kring midnatt...lagom jobbdag.. stackarn. Men dom gjorde bort allt på den dagen så då blev det ledigt för honom på söndag iaf...

Söndag: Vi soooooov, så mysigt att sova bredvid nån. Jag tror inte det hände så mkt den dagen.. vi såg bara film åt onyttigt (jävla fritös)... och mös =D

Måndag: Jag stannade kvar i Burvik, dagen användes åt att vattnade och fixa med Bennys blommor, plus att dammtorka... puh. Det blev rätt fint iaf=) Kvällen spenderades med Benny framför tv'n....bara mys!

Tisdag: Totalt slöande.. Jag tror knappt jag rörde ett finger efter att jag klev upp kl 12=) Tiden gick långsamt, jag saknade min Benny.. men till slut kom han hem. helt uppstressad över att planerna om fest på nyårs spridit sig till lite fler folk än vad han tänkt sig... Men nåt samtal senare och han va lite lugnare=) Vi gick isäng typ halv tio, Benny slocknade kring halv elva efter att han pratat lite i telefon =) Jag däremot låg vaken ett tag, kikade på min sötnos... Det är verkligen underbart att sova bredvid nån=)

Onsdag: Jag klev upp kring 10, duschade, diskade och fixade och plockade. Idag skulle jag åka från Burvik. Tog en sväng på stan och handlade julklappar. Blev en till mamma och pappa, en till Pia, och även till kusinerna i Sthlm! Plus att jag kompletterade Bennys present.. Det får kanske räcka så?

Imorn ska jag på stan med Madde, får se om jag kanske kommer på nåt mer innan dess.. Då får jag handla det då. Sen beger vi ju oss till Norge på lördag, för en vecka.. Jag tvivlar på att uppdateringarna under den tiden blir så täta heller.. hehe=P Shit va jag kommer sakna att sova bredvid Benny... tur jag har som får övernattningsbesök av honom på fredag=)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är nästan som en Desperate Housewife nuförtiden...vem av dom är du????

2007-12-19 @ 20:40:23
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0