Yrvaken..

Nyligt uppstigen. Mina ögon är torra och det kliar.. inte riktigt vaknat än? =)

Idag är det städning och packning på schemat. Klapparna slog jag in igår.. så det slipper jag tänka på idag!
Men först ska jag dega framför tv'n/datorn, sen blir det frukost, vågar inte äta än.. min mage leker rövare.. hmmm.
Benny kommer på middag och övernattning idag så jag ska hinna på affärn och duscha å sånt först oxå.. men det är nog lungt. Sätter jag bara igång med aktiviteterna så går det fort!

För övrigt har jag julstämning lika med noll...känns trist, kan inte alls begripa att det är julafton på måndag. Men kanske man kommer mer i rätt stämning när man kommer till mormor och morfar! *hoppas*

Som sagt, vet inte hur det blir med uppdateringarna när jag är i Norge. Men jag ska försöka få låna morbrors dator lite grann nån gång.. Vi får se.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Gooo Jul

2007-12-21 @ 17:11:32
URL: http://kickid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0