Aamen, godmorgon lixxom..

Jasii.. imorse vaknade jag halv sju och kunde för allt i världen inte somna om.. Men jag låg å drog mig till halv åtta, sen klev jag upp och gjorde frukost till min kurrande mage. Efter det tog jag ett varv med dammsugaren, eftersom jag hade glömt bort det igår, på den egentliga städdagen.. Hurtig värre!

Så nu ligger jag waaaay before schedule! Jag ska strax till stan.. hoppas bilen är snäll.
Det regnar dock ute.. så om det blir minus senare så kommer det bli glashalt..=S Hoppas inte det. Iaf inte innan jag kommit hem igen. Men då kommer gångturen till bussen bli intressant istället.. varför idag när jag skulle göra saker, kunde inte regnat igår eller nåt istället? =P

Mitt sår kliar som attans ibland nu.. gott tecken antar jag=) men det är ju så svårt att hålla sig från att klia, så man sitter bara å typ petar omkring såret, hjälper iaf lite. En stund.

Huvudvärken håller i sig, funderar på om jag fick en lite hårdare smäll på huvudet än jag trodde. Men ääh, det är säkert bara vädret. Jag brukar ju vara som en vandrande väderpinne ibland, direkt det blir tungt i luften då blir jag helt knäpp i huvudet.

Ojoj, klockan rinner iväg, måste rusa!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0