Äntligen!!

I över en vecka har jag gått och väntat på post... och innan det var ju det faktiskt 3-4 veckor av väntande oxå. Jag har fått snika runt med små "lögner"... men nu ska det få ett slut! SÅ skönt=)
Jag vill inte skriva vad det handlar om än... eftersom personen jag ska överraska kanske läser det här innan jag får dela med mig av överraskningen.. =P Inte så troligt, men jag vågar inte chansa. Jag berättar sen hur det gick=)

Ikväll blir det middag på Balzac, grillbuffé, inte dåligt!! Kostar visst inte så mkt heller.. så då måste man ju passa på=)

Igår diskuterade jag med mamma om Thailand och det. Vi får se hur det blir, inget bestämt än. Och det är inte jag som har sista ordet, så det bara att vänta på besked.

Nu är jag, som ni kanske förstår, hemma igen från informationsmötet på Xzakt...gah. Jag började tänka på hur Hanna hade det när hon jobbade på ett liknande jobb i somras, och det resulterade i magkramp.. not nice. Jag vill fan inte jobba där, men får man va så kräsen? Jag behöver ju pengar...men ändå. Det skulle bara vara nåt tillfälligt, tills man hittade nå bättre. Men till en början har man ändå bara en "behovsanställning" som dom kallar det, kanske man bara får jobba 3 dagar en månad då.. inte coolt. Jag ska fundera över helgen, så får vi se om jag känner mig tragisk och ringer och bokar intervju... Just nu känns det verkligen som att jag inte alls har lust till det!

Jaja, nog tjatat om det.. vill inte tänka på det nå mer nu.

Nu blir det lunch sen mer städning....och snaaaaart får jag träffa min goding igen=)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

När vi flyttar till norrland igen måste vi få en guidning genom staaans nattliv. Jag har ju ingen aning om vart man går ut i staaan nuförtiden.

2007-11-09 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0