Borde man va trött?


Idag jobbade jag första dagen på Metso sen slutet av augusti, men det känns nästan inte som att man varit borta... hehe, okej lite har man ju glömt, men det jag fick göra idag, i rheometer-rummet, känns det som att jag har rätt bra koll på=) Skönt med en mjukstart, men jag är rädd för att det blir en heldag med dragprov imorn...agh! Vi får se, har jag tur så slipper jag, fast ääh.. det är inte så farligt ändå, bara långtråkigt. Det är egentligen densitetprovningen efteråt som är triiiiiiiiiist! =P

Nog om det. För att återkoppla till rubriken kan jag ju säga att jag är sååå mkt piggare än jag egentligen borde va. Somnade ju rätt sent och sov inte så bra, sen klev man ju upp 5.45 oxå.. Vid lunch var jag dock riktigt trött, hade svårt att hålla upp ögonen, men sen blev det bättre. Nu sitter jag framför tv'n och funderar på vad man ska laga för middag, det blir bara jag idag.. Får bli nåt som kan funka som matlåda imorn med, kanske fiskpinnar å mos...? Jaa, jag känner mig lat!=P Synd att det inte passade för Benny att komma idag, för då hade vi garanterat fått äta middag ensamma, vet inte hur det ser ut imorn för dom där föräldrarna=P Hoppas dom ska va borta nån timma iaf=)

Igår jaa..just ja. Kanske ska ta och reflektera över de saker som jag och Benny pratade om då. Framtiden å sånt stort.. *ihhh* Det känns lite skrämmande att fundera på såna saker, men faktiskt så känns tanken på att det är just Benny jag ska göra dom sakerna med inte alls nå skrämmande.. Den tanken känns bara underbar=) Däremot får jag väl säga att tanken på att bo i Burvik inte är det jag drömmer om, men blir det så, så blir det så. Det får vi se.
Det är bara skitskönt att känna att jag prata med honom om såna saker, att han lyssnar och säger vad han tycker och att vi delar med oss... Det är såhär det ska vara!!! KÄRLEK <3

Nu ringde pappa å säger att han ska komma hem på middag iaf... guuud så bra att jag inte sagt till Benny att vi garanterat skulle få va ensamma då..=P Jag ska försöka få pappa att INTE äta hemma imorn, hmm, hur ska det gå till? Jag får fundera på den! Kanske ska jag bara be honom? Det kan ju funka...

Bye!

(Jag som bara skulle skriva kort om dagen på jobbet! Så bra det gick då *s*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0