Dagen då allt tragiskt verkar hända...

It just dawned on me. Idag är det 16 november. Det innebär att det var 7 år sen jag var på Mtv Europe Music Awards i Globen... Det är ju inte det tragiska dock...*s* Jag syftar snarare på att det var den dagen min farfar dog.

Samma dag, fast 5 år senare, dog Davids pappa. Att det gått två år sen dess känns skumt. Det känns som skiiiitmkt längre. Det kan ju iofs bero på att det har hänt så otrooooligt mkt sen dess oxå.

Vila i frid båda två.

Nu ska Tina sluta blogga på jobbet.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Nettan =)

Hej gumman! Ja tiden går fort ibland..för snabbt =) Och va kul att du har en blogg sida =) En till sida för mig att läsa på då ;) Nej måste packa och stå i...flyttar i morgon iiii =) Och nytt jobb redan på g...dom ringde 5 minuter efter jag hade skickat en ansökan haha =) Går snabbt ibland iaf =)
Puss och kram gumman och ha en super bra helg och mys med din pöjk ;)

2007-11-16 @ 16:32:34
URL: http://nettewave.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0