Det är skillnad på is och is.

Det är ju alltid lika trevligt när man måste börja sin dag med att skrapa rutorna på bilen, särskilt om klockan är halv sju... och man mkt hellre åker iväg direkt till jobbet för att få åka hem tidigare. Jag sätter ju i motorvärmaren när jag vaknar, och det betyder att den bara får vara i under 45 minuter typ..det räcker inte när det är sån is på rutan som det var idag... fy fan.

Men nu är jag på jobbet iaf.. med en för jävlig huvudvärk, vilken underbar start på denna fantastiska morgon=)
Om ca 2 timmar ska jag på vårdcentralen och ta spruta för hepatit A(ev A och B). Resan till Thailand börjar kännas mer verklig nu... jag har som inte tänkt på det nästan! Nu är det bestämt att vi bara blir mamma, pappa, Pia och jag som åker iaf. Trist. På ett sätt, fast jag och Benny ska väl hinna med ett gäng semestrar tillsammans ändå hoppas jag=)

Sen i afton ska jag vara till assistans för Madde med en skoluppgift som hon har. Hon ska ha ett vägledningssamtal med mig (hon utbildar sig till syo). Det blir nog intressant! Länge sen man träffade en syo nu=P

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0