En lyckad kväll=)

Japp, ikväll skulle jag laga middag till Benny, ensam...för första gången. (Mamma och pappa fick oxå smaka, men det var ju inte lika spännande). Jag vågade mig inte på nåt väldigt seriöst som jag inte kan laga, så jag tog ett "säkert" kort... Köttfärssås och spagetti. Det är oftast svårt att få det att smaka likadant från gång till gång, men det brukar iaf va ätbart. Så det fick bli det=) Och jaa.. det gick ju bra. Jag fick väldigt bra betyg *puh* Benny sa att min köttfärssås var den godaste han smakat... inte dåligt =) Jag sa att jag receptet var hemligt, och jag borde ha förstått att det skulle slå tillbaka på mig... för nu är det ju JAG som måste laga det varje gång i framtiden..haha! Jag får väl göra det då. *s*

Efter middagen tog vi en promenad med Phoenix så nu har Benny fått en guidad tur genom centrala Kåge hehe=)
Det var rätt halkigt, jag var orolig för att jag skulle ramla och slå upp såret i handen, men i slutändan var det Benny som hade större problem att stå på fötterna. Men det gick bra, vi hjälpte varann=)

Nu har Benny åkt hem, och nu dröjer det 3 dagar innan jag får träffa honom igen...*suck* Men desto bättre så får jag ju vara med honom i två raka dygn, sweet!

Nu blir det en kopp te, sen sängen.. hade varit mysigare om jag haft sällskap dock! Saknar honom redan...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0