En vanlig dag...

Idag har det inte hänt så mkt särskilt heller. Men jag ska börja i rätt ände...
Igår jobbade jag, sen kom jag hem och diskade och tömde diskmaskinen för att sen börja laga mat. Sen ringde jag Hanna och skvallrade och pratade lite tjejsnack=) Sen blev det Cityakuten samtidigt som jag pratade med Benny, fast det var nog mer tvärtom...Jag pratade med Benny och hade Cityakuten på tv'n i bakgrunden! Sen Prison Break och sen soooova... jag vaknade jättemånga ggr inatt, men det var typ skitskönt, för jag kunde tänka "åååh hela 5 timmar kvar till jag ska upp..." Det är nice! Jag hade aldrig några problem att somna om heller. De gånger man har det är det inte alls lika roligt att vakna ofta... 

Som sagt, lugn dag idag... Anja hittade en blandning som inte blev godkänd i rheometern (jag vet, grekiska för de flesta)... Jag tog halverst på mig att det inte blivit berättat för nån om den, eftersom jag varit den enda som kört rheometern sen före helgen... Fan va jag skämdes, en vecka har gått å så ställer man till det sådär... Men Anja var så lugn och försökte fixa... Gick väl sådär.. Men i slutändan så kom det fram att det var Mickes fel, så då mådde jag lite bättre=) Inte konstigt att jag inte riktigt kände igen det där då...

Ikväll blir det nog bara lugna puckar, jag är rätt trött faktiskt.. 
Jag vill oxå åka till Kanarieöarna (med oxå syftar jag på att en på jobbet ska dit en vecka på torsdag). Det hade varit riktigt nice! Att få rå om Benny en hel vecka, bara jag och han....oooh! Vi får se hur det blir med den här Thailandsresan som jag ska på med familjen i februari...vore kung att få ha med Benny, men satan det är dyrt ändå! Synd... jag hoppas vi kan lösa det på nåt sätt=)

Jajja, inte mkt mer vettigt från mina fingrar idag tror jag...

Bye!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hur kan du tycka den är ful?? Den är ju jättefin ju..

2007-11-21 @ 15:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0