Festen för tre veckor sen!


Ja, nu har jag fått bilderna från Malin äntligen..hehe. Fast det var ju mindre roligt att se. Det finns en bild som hade varit sååå fin på mig och Benny om jag inte varit med på den haha... Min fläskläpp, röda näsa och det faktum att jag var full för typ 3 personer (och det syns) gör ju att bilden ser för jävlig ut rent ut sagt.. jeeez! Det som verkligen kunde förstört bilden ytterligare var ifall jag slängt upp min glasskurna hand oxå.. haha.
Att Benny ville pussas med mig den kvällen begriper inte jag, det hade jag INTE velat göra i alla fall.. Jag tänkte iaf att ni skulle få se Benny så jag klippte bort mig... Här kommer bilden, nu ser ni hur mkt längre Benny är än mig oxå=) Benny gillar inte bilden, men det får stå för honom.. Här är min sötnos; min, bara min!!




Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi Grattis till kärleken! =)

2007-11-27 @ 00:13:11
URL: http://fridadanielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0