Härlig dag!!!

Idag är det sol och fint väder ute, bara några minusgrader, jag måste nog ta mig en promenad..=)

Jag pratade just med min syster på telefon. Hon ville bara meddela att hon kommit hel hem till Köpenhamn igen, från London. Vi diskuterade Thailand-resan som är planerad till februari.. Hon hade lagt fram till mamma en idé om att Simon (Pias kille) skulle få följa, och då hade mamma nämnt Benny oxå... wiee! Det vore ju underbart. Och jag har inte ens behövt säga nåt om det..!! Jag vill ju inte tvinga på dom nåt, men klart jag hade velat ha med honom. Så vi får se.
Mamma ska prata med pappa om det tydligen (säger Pia), så vi får se om hon tar upp det med mig snart! Jag tackade min syster för att hon tagit upp det om Simon, för eftersom våra föräldrar är så rättvisa så låter dom aldrig bara en av oss få en sak...typ. =) Hoppas det stämmer den här gången oxå...

Jaa, det var nog allt för nu!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0