Helgen som var!

Jag vaknade tidigt på fredagsmorgonen, tack vare sopbilen... klev upp och gjorde mig klar för att åka till Pite. Hämtade Madde Geoff på Morö Backe. Kom fram till Pite vid halv tolv, on schedule. Sen åkte vi in till stan och käkade GOD mat på Arbaillo. Alla blev mätta som grisar och vi satt ganska länge och jäste maten..=P Zophie och Hanna var trötta båda två, och vi vet ju hur Zophie blir då hon är trött... jeez! =P Sen tog vi en sväng till nya gallerian, mkt fräsch..påminde mkt om CK, fast med lite andra affärer. Jag hade dock inte på mig spenderarbyxorna så det gick inga pengar. Sen blev det systemet. Var ju tvungen att handla på fredagen, eftersom lördagen var en röd dag.
Åh, vad jag ångrar att jag inte gjort det tidigare, det var sååååååå lång kö. Jag stod i kön i 40 minuter nästan, drygt som fan. Sen sprang jag och Madde till bowlingen där resten av gänget väntade.. Bowlingen gick ungefär som vanligt.. Sen for vi Hanna och tjattrade lite och såg lite tv å sånt. Alla var mätta fortf, så middagen blev uppskjuten på framtiden..=P Men till slut så gick vi till pizzerian och köpte mat, blev en räksallad för mig. Gott var det, trots löken och osten som egentligen inte skulle vara i min mat. Men men...

Sen spelade vi lite kort och så for vi hem typ 22, alla trötta =P Skönt att det inte blev så sent eftersom jag var chauffören. Men det gick bra att köra och strax efter elva var jag hemma. Ringde Benny, som var lite rund under fötterna=) Sen såg jag på Idol som var inspelat åt mig. Konstigt egentligen att Sam åkte ut, han var ju inte sämst i fredags.. men totalt sett kanske.

Lördag vaknade jag i hyfsad tid, drog upp persiennerna och till min stora besvikelse såg jag SNÖ utanför fönstret... Jag suckade stort. Inte redan! Jag ville inte ta mina vinterskor på krogen, det blir så kopiöst varmt juh!
Träffade Benny på stan efter ett....ÄNTLIGEN! Inte sett honom sen i måndags, trodde att jag skulle förgås..
Benny shoppade nya jeans och en t-shirt. Sen åkte vi och lämnade min väska med PS2 och Singstar till Therese, plus min dricka.. sen åkte vi till Bure och köpte pizza, sen till Benny för att käka. Tog en öl till maten oxå, gott!
Sen gjorde jag mig klar.. Phoenix var väldigt nyfiken på hårtorken, han är inte så van att se en sån kanske..=P

Vi blev upphämtade av Bennys mamma och styvfar + syster. Systern skulle till Hjoggböle, så det blev en liten sväng dit först, sen hämtade vi Stenberg, och begav oss till Therese.. Jag skulle äntligen få visa min älskling för lite folk=) Kvällen var rätt lyckad..bortsett från skärsåret =P Vi gick ut på statt, lagomt med folk. Träffade några få som jag kände. Och Benny känner visst lite Kågebor, så det blev lustigt=P Åkte hem rätt tidigt, vet inte riktigt varför det blev så, kanske pga att min hand blödde lite... minns inte.
Skönt att komma isäng, vi slocknade rätt fort... när jag vaknade så låg jag åt fel håll... med mitt huvud vid Bennys fötter, vi vet inte riktigt hur det gick till...=P

Söndag blev en riktig slappardag.. såg film och sov typ.. Sen blev det middag i Kåge, och omplåstring, urk!!
Benny åkte hem vid halv nio, då satt jag mig vid tv'n med datorn..=) Sen sov jag såå gott..

Nu är det måndag och jag kan inte träna pga min hand.. i övrigt händer inte så mkt heller. Ska strax fixa nån lunch.

Bilder från festen kommer kanske senare.. Om det finns nån som jag vågar lägga ut, jag får höra grejjer från kvällen, som jag inte minns, så jag var nog lite full...vem vet vad som finns på bilderna? =/

Sorry, nu blev det sådär lååångt igen...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du får ju ta det lite lungt med spriten Tina....

2007-11-05 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0