Helgen..

Nu ska jag försöka mig på att skriva ett så kort inlägg som möjligt om helgen.. det brukar ju gå åt helvete, men nån gång ska väl va den första?

Vart ska jag börja.. fredag var det ju jobb som vanligt. Tror inte nåt över det vanliga hände..=P Sen hem och dega.. tacos till middag, började så smått när mamma kommit hem. Hon hade shoppat täckbyxor och en polotröja åt mig.. inte dumt!
Benny kom och åt middag med mig och mamma. Sen åkte vi till Burvik vid 21. Det var tänkt att vi skulle stanna en sväng hos en kompis till Benny i stan, men Benny skulle bli klippt av sin mor så för att det inte skulle bli så sent för henne, som skulle upp tidigt på lördag, så åkte vi dit direkt. Vi blev där en stund, sen hem och isäng..
Lördag vaknade vi rätt tidigt, Benny skulle ut i skogen med Ingemar (hans mammas karl). Jag blev kvar i huset, spelade lite Pirates of the Caribbean på Bennys Xbox 360... så grymt!! Glömde visst frukosten där nånstans..
Sen kom Benny hem, vi fixade oss för kvällen och åkte in till stan vid 17 för att käka med de vi skulle festa med! Det blev pasta på Pompeji, så jäkla gott det är alltså!
Festen blev väl sådär... vet inte riktigt, var inte direkt på festhumör, och hade inte så mkt att prata med folk på festen om. Men en lustig sak hände iaf... hehe. Jag skulle på toa nån gång under kvällen, och precis när jag ska stänga dörren, så krånglar sig en kille vid namn Erik in på toan, innan jag hinner med. Saken var den att han betett sig väldigt underligt och typ tittat på mig värsta skumt just innan, så jag blev lite skraj över vad han nu tänkte hitta på.. Här kommer ett utdrag från vårt samtal:

Erik: Har jag fel eller har du kikat på mig ikväll?
Jag (med stora ögon): Eh, nää det har jag inte. Den enda anledningen att jag tittat på dig är för att jag känner igen dig från nånstans och kan inte placera dig..
Erik: Okej, så det var bara mitt stora ego som talade då alltså?
Jag: Jaa, det var nog det. Jag är väldigt nykär.
Erik: I Benny?
Jag: Jaa...
Erik: Kanske ska öppna dörren då så han inte tror att vi gör nåt här inne...
Jag: Det är nog ingen fara.. (skrattar för mig själv)

Sen sa vi inte så mkt mer, försökte luska ut var jag kunde sett honom förr, men vi kom inte fram till nåt. Men det gjorde inget, för nu vet jag! =D Vi träffades på Balzac i slutet av augusti förra året, han försökte ragga på mig (även då).. men lyckades inte nå vidare (inte då heller)... haha.

Vi kom oss aldrig ut på krogen heller... vi kollade på klockan och då var den närmare ett, och vi visste inte ens hur vi skulle ta oss ner på stan. Efter några samtal till nå kompisar så konstaterar Benny att det ungefär är lika bra att vi åker hem.. så det blev  så. Det var nog helt klart bäst så oxå, vi somnade båda två i baksätet och sov nästan hela vägen till Benny. Så skönt, men stackars Lisa... så tråkiga vi är!

Söndag blev väldigt lugn, vi såg film och Benny hjälpte sin kompis Nicklas med sitt Xbox 360. God middag åt vi oxå, pommes (friterade i fritös såklart), med hamburgare och sallad. Vid halv tio körde Benny hem mig.. snyft!
Jag gick i princip isäng direkt efter jag kommit hem, fixade bara med lunchen till idag.

Och dagen idag har jag ju dragit mer eller mindre. Vet inte vad mer det finns att säga om dagen, så det får duga såhär=) Det blev ju inte så kort ändå....*suck* Aldrig ska jag lyckas!..

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0