Inte mkt att säga idag.

Näpp, har inte hänt nåt särskilt idag direkt. Men igår kväll hade jag ju besök av Benny och Phoenix! Det var mkt trevligt, men tiden går alltför fort...=( När han åkt hem, vid 23 ungefär, gick jag isäng. Jo just ja, jag spelade lite piano innan middagen och besöket kom oxå.. lite julsånger å sånt, det var mysigt. Blir inte så ofta man sitter där, så man är rätt ringrostig.. inte för att jag är speciellt bra även när jag sitter där ofta heller, men....=)

Idag på förmiddagen var det väldigt lugnt på jobbfronten, mellan proverna satt jag och fixade med en musiklek som vi ska ha på julfesten nästa helg..=) Jag hatar att ha ansvar för sånt här, är så rädd att folk kommer tycka det är dåligt gjort eller nåt... men som Urban sa "du har för höga krav på dig själv"... helt klart. Men vad gör man åt sånt då? Jajja, nu är det klart iaf, då får det gå som det går. Förutom den leken blir det oxå Singstar, det lär bli skoj!! =D

I övrigt är det bara en vanlig dag.. sista dagen imorn. Blir nog en liten sovmorgon och sluta tidigt, för att bli kvitt plus-flextiden som jag har dragit på mig...=) Måste baka nåt oxå, funderar på en kladdkaka. Återkommer senare om hur det blev med det.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0