Inte mkt...

...att berätta idag.

Nää, bara varit på jobbet typ... Blev dragprov för min del.. tiden gick riktigt fort fastän än det är lååååångsamt, men man gör som nåt nästan hela tiden.. sitter ju inte vid dragprovsmaskinen hela tiden heller (tack o lov) utan sen blir det att skriva ut papper, skicka mail och godkänna blandningarna... så en ganska varierande dag.. Det är bra=) Imorn blir det nog att stansa för mig, jag är orolig för hur det kommer gå med mina fötter att stå och gå hela dagen. Jag får väl säga till om det blir för jobbigt. Har ju ont i fötterna redan nu, så det lär nog inte bli kul imorn...

Efter jobbet idag tog jag en promenad med Emelie, fick även träffa lilla Törnrosa, hennes kattunge! Så goo=) Jag vill oxå haa=D Tror jag...känner mig ändå lite lat=P

Jaa, det var väl allt för idag ungefär. Det var nåt jag tänkte på på jobbet att jag skulle skriva om, men minns inte nu vad det var. Man borde skriva ner såna saker!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0