Lat.

Jaa, igår var jag så lat att jag inte iddes skriva blogg. Och sen glömdes det bort. Men hursomhelst var det inte så mkt som hände då, så det spelar mindre roll kanske.

Nu sitter jag på jobbet, hinner skriva mellan de olika sakerna jag gör. Den här "stationen" innebär mest väntande, så det är rätt lugnt=)

Jag är visst med i tidningen idag (fick jag just höra av en på jobbet)... åh jippie! =/ Jag hoppades dom skulle tappa bort det där kortet.. synd att dom inte gjorde det. Får vänta tills jag kommer hem med att se hur jag såg ut... Hoppas dom har bra retuscheringsprogram...haha

För att återgå till pratet om igår, tappade visst tråden där ett tag.. Det hände inte nå mkt efter jobbet. Jag slängde mig framför tv'n och där satt jag ända tills jag gick och la mig ungefär. Kollade även efter lite kläder på nätets olika postordersidor, sååå sugen på att köpa nåt nytt!! Sen pratade jag en sväng med Benny på telefon, för att sen fixa matsäck till idag, och sen pang isäng... Blev hyfsat tidigt iaf, somnade kanske kring kvart i elva. Och så fick jag ju sova ostört till kvart i sex. Very nice! När jag vaknade var jag dock riktigt stel i ryggen på höger sida.. fast det har gått över nu..typ. 

I afton blir det födelsedagsmiddag på stan med mamma, pappa och Benny! Sen får vi se vad som händer=) Hör av er om ni vill hitt' på nå', vi har typ inget planerat på hela helgen!

Får se när jag skriver nästa gång... ni märker väl.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0