Lugn dag..

Japp, dagen har varit rätt lugn. Så ovanligt. Men huvudvärken var ihärdig, fast jag tog en tablett efter middagen, och då släppte den...fast jag vet inte om det var för att jag fick näring eller om det var tabletten.. men det kvittar, huvudsaken är att den försvann. Jag höll på att bli tokig.

Idag har jag bara varit en sväng till Therese och hämtat mina grejer från i lördags, annars har jag bara suttit och tittat/lyssnat på elektrikern som varit här och kopplat lite på utebelysningen på huset. Det var visst krångligt..=P

Ikväll har Zophie varit här, vi har skvallrat och tittat på Grey's anatomy! Trevligt=)

Nu ska jag lägga mig, så man kanske känner sig någorlunda utvilad även om man vaknar kvart i nio imorn.. hehe, hur ska det gå för mig att jobba till veckan?? Då måste jag ju upp före sex!!!! Agh! Jag kommer va som en zombie då.. hehe. Hoppas bara att handen funkar ordentligt då. Känner fortf att det sliter rätt mkt, men jag antar att jag inte ska kräva för mkt. Det är ju trots allt fortf inte läkt.. Men det får det banne mig bli snart.

Bye!

Kommentarer
Postat av: anna

var ska du jobba?

2007-11-08 @ 00:33:05
URL: http://mittmunchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0