Med glimten i ögat? Knappast!

Stackars Andreas i Idol som juryn vill ska sjunga Conga, åh herregud. Inte för att jag egentligen bryr mig så hårt, men nu kändes det verkligen som att dom mobbar ut honom. Det kan ju nästan inte överhuvudtaget gå speciellt bra med den låten, men det ska bli intressant att se i alla fall. Marie verkar ha fått låtar som kan funka riktigt bra, vad betyder det då, Idol-juryn? *hmmm* Men värst var nog ändå Amandas "utmaningslåt"....satan, jag vill INTE se henne förstöra ännu en grym låt. Varför ska hon sjunga Alicia Keys för... *suck*
Jag ska kanske skita i att titta i veckan..?

Kommentarer
Postat av: Sara

Conga... hur kan man ens komma på att sjunga en sån låt om man är lika rörlig som ett kassaskåp? Tja, jag bojkottar Idol - skitprogram! Om nu någon av dom som är kvar är en värdig vinnare så är det Marie, men jag tycker ändå det är ett skitprogram. Jämför man med American Idol så skulle våra deltagare som är i final nu inte ens passera uttagningarna... jaja. Det kommer kanske bättre fredagsnöje snart :o)

2007-11-28 @ 10:29:27
URL: http://kaipiyonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0