Min torsdag.

Jag vaknade rätt tidigt imorse så jag kände mig rätt lugn inför allt det jag skulle göra. Jag hann både dammsuga och skura toaletterna innan jag begav mig till stan för träning. Däremot fastnade jag lite för länge vid datorn och stereon (svårt att slita sig från Unbreakable ;P), så jag var ändå sen till stan.. kortade av mitt träningspass för att jag skulle hinna äta. Men det hann jag ändå inte..=P Sen var det AF, info om utlandsjobb. Det var väl helt okej, men inte fruktansvärt intressant.

Just ja! Majsan ringde från Metso imorse, jag ska jobba från 12 till 30 nov på labbet...pengar! jaaa!!

Sen har jag inte gjort så mkt... var en sväng till Emelie så hon fick lyssna på skivan, hon har den ju inte..
Nu ska jag strax isäng, läsa lite sen sooova.. blir väl rätt tidigt imorn med. Lång dag imorn=P

~~ A world without you is only wasted space ~~ *textrad ur Any other way - Backstreet boys*

Snaaart lördag...Ah, I can't wait! Miss my baby.
Men nu en kopp te!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0