Myshelg=)

Så var det dags för jobb igen. Antar att jag inte har mkt att klaga över eftersom jag endast jobbar 3 veckor nu, men det är ju trist att jag måste vara ifrån Benny...bläää. Visst det gör ingen större skillnad, eftersom han jobbar hela dagarna oxå. Men hade jag inte jobbat (iaf inte i Ersmark, och börjat kl halv 7) hade jag ju kunnat sova i Burvik. Åhhh, det hade varit nåt det!

Anyway, här kommer helgen i korthet. Middag på KRITI i fredags för att fira mamma. God mat, om än kanske lite för lite kryddat, sittplatserna var inte heller de bästa.. men så går det när man inte bokat antar jag. Sen åkte jag och Benny till Johan för att kika på hans jack russel terrier-valp, ettrig som tusan=P Men söt!
Vi blev inte så länge där, eftersom vi hade tänkt en sväng till Stenberg, men han sooov när vi ringde, så det bidde direkt till Burvik istället. Sen hände inte så mkt mer den kvällen...bara myste på som vanligt=)

Lördag blev en seg morgon, vaknade tidigt, men klev inte upp förrän kanske elva halv tolv. For en sväng på stan för diverse ärenden. Sen matshopping...att det kan va så svårt att hitta räkor i frityr.. Nåväl, det var värt letandet för OJ så gott!! Vi friterade även pommes, bläckfisk och Bennys förbannade lökringar...=P Sen mös vi framför tv'n resten av kvällen, förutom en stund då Benny fixade med sin nya hårddisk. Vi gick å la oss rätt tidigt, båda va supertrötta av nån anledning... jag somnade FÖRE BENNY! Det händer ALDRIG...

Söndag blev ännu en seeeg morgon, ännu segare än dagen före. Benny krånglade med datorn (visst är det väl konstigt att det alltid ska krångla innan det funkar??) i vad jag tyckte var en massa timmar, fast i själva verket "bara" var 3-4 timmar=P Vi blev bjudna på älgstek till middag hos Bennys mamma...mums!! Sen film och mys, och sen hem och ner i en tom säng....*snyft*

Inte blogga på jobbet var det ja, hmm.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Oj vilket mys i mys ni har alltså...

2007-11-19 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0