Nu var det klippt!

Japp, nu har mamma klippt mina toppar igen... mitt hår började verkligen vara jätterisigt, så det var välbehövligt. Hoppas att det blir lite fräschare nu, och räcker till jag tagit mod till mig för att gå till frissan igen=)

Det var kallt när jag var ute å gick tidigare idag.. tur att jag gick den korta svängen.. annars hade jag inte stått ut.
Annars har det inte hänt så mkt...bara tagit det lugnt!

Imorn bitti ska jag på Xzakt på rekryteringsträff, som det så fint kallas. Tidigt på morgonen...*suck*
Sen blir det städning... och sen till stan å träffa Benny och nå andra för middag=) Sen blir det Benny och Burvik för hela slanten resten av helgen.. =)

Återkommer med uppdatering typ på lördag..

Som svar på kommentarerna som jag fått på senaste kan jag säga såhär:

Kicki: Nej, jag har inte fått lunginflammation..

Anna: Jag ska jobba på Metso i labbet i tre veckor, från och med måndag.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0