Ny dag...nya tag?

Jag är så seg den här tiden på året, jag orkar typ inte göra nåt. Bah!
Jag måste till affärn idag, och handla åtminstone mjölk.. men när jag tittar ut genom fönstret imorse så ser jag att det är riktigt halkigt på gatan, så det blir inte att gå heller... Jag får ta bilen, med sommardäck.. Härligt! =P

Omotiverad är jag verkligen, och huvudvärk kryper allt närmare. Måste vara för att jag spänner käken, men jag vet ju  inte om det, så jag kan ju inte göra så mkt åt det...=/

Jag längtar till i afton! Då får jag träffa min Benny... min sötnos. =) Shit vad mkt som kan hända på en månad (+ en vecka och en dag ;))

Fan å, jag hade ju sett fram emot promenaden, lite frisk luft å så.. men inte då. Och inte kan jag träna heller.. dumma hand!

Nu måste jag äta nåt...hungrig! Lunchdags!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Minna

Ha en bra dag

2007-11-06 @ 12:35:02
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0