Ofrivillig power nap.

Hehe, ooops. Så det kan gå!
Här sitter man still i en fåtölj och tittar på dataskärmar, väntar på att ungefär var 5e minut kliva upp och byta "pluttar" i rheometrarna.. Och vad gör man däremellan tro? Jo, är man så trött som Tina är idag, då kan det bli att man slumrar till... Jag borde sluta lyssna på Lugna favoriter! Jag skyller helt och fullt på Tommy Nilsson, haha!
När jag sen kvicknade till (det hade inte gått mer än en halv minut) så ser jag Urban stå och titta på mig med ett flin..."pigg och alert?" säger han.. eh, fan! Men det gjorde susen, nu känner jag mig piggare... notera att jag inte skriver pigg, för det vore att ljuga, och sånt sysslar inte jag med.

Jag vill hem till soffan och slumra framför tv'n istället.... shit, va seg!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0