Praktikant.

Idag (och för ett tag framöver, nån vecka typ) kommer det vara en kille här som jobbar på en annan avdelning på Metso. Tidigare imorse fick jag ansvaret över honom. Jag skulle visa honom rheometrarna och hårdhetsprovningen och lite sånt. Det var ju....hrm, intressant. Med tanke på att jag själv känner mig så okunnig som en praktikant så var det lite obekvämt. Men som tur är så hur lite jag än kan, så kan han mindre =D Jag kände mig måttligt pedagogisk, kom på mig själv att göra så som jag själv stör mig på när andra gör när jag ska lära mig... så jag får skärpa mig ifall han ska va bredvid mer sen.

Jag borde verkligen ha stannat i sängen, verkligen. Det är verkligen snurrigt idag. Jeeez! Hoppas det blir bättre efter jag fått i mig mat. Tankevurpor från höger och vänster är det just nu. Besvärligt!

Nåja, åter till arbetet.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0