Snart helg!!

Jaa, äntligen fredag! Snart är det helg=) Får se om det blir fest imorn, vore skoj.. det var ju nån vecka sen nu! Skitlänge sen jag var på Balzac oxå...blev ju station sist.

Pratade med Lena igår kväll, shiit det va länge sen! Va roligt att det går bra för henne, både på jobbfronten och med kärleken...

Annars var gårdagen rätt ordinär. Det gick bra på jobbet. Sen tog jag det bara lugnt hemma.. Gick å la mig tidigt, så skönt! Fast jag är ändå trött idag... trist. Men jag lär väl piggna till efter jobbet, ser fram emot duschen i afton. Den gjorde susen förra fredagen när jag trött efter förra veckans jobb... Ah, nu lät det där kanske som att jag inte duschat sen förra fredagen, men det har jag ju såklart!

Jag har blivit bjuden på Metsos julfest, va roligt att jag får va med oxå. Trots att jag inte jobbar där då... som det ser ut nu iaf. =P Synd att det skulle va samma dag som Idol-finalen...fast, iofs.. jag har inte sett en fredagsfinal på typ två månader nu ändå, inte live åtminstone.. Så jag lär väl överleva den här gången oxå!

Back to work. Skriver väl nån gång i helgen.. Blir visst ensam nån timma under dagen imorn iaf, så håll ögonen öppna=)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0