This is it!


Jag måste bara få säga det igen. Den här killen, underbaraste Benny, han är helt enkelt bara det bästa som finns! Jag mår så grymt bra med honom, jag känner verkligen såååå mycket kärlek för honom. Aldrig nånsin vill jag bli kär i nån annan. I mina ögon finns bara du, Benny. Jag älskar dig!!

Dagen på jobbet var väldigt lik den som var igår, inget nytt där direkt...jag slapp dragproven...wiie=)
Sen halkade jag mig hem med Toyan på Södra Kusmarksvägen... Jag bjöd Benny på mat, Lady och Lufsen-style.. Allt är bara såå trevligt när jag är i närheten av denna fina människa. Det spelar ingen roll om man planerat nåt, och det inte blir som man tänkt... jag skiter i det, så länge Benny är med mig=)
Efter maten tog vi en promenad med Phoenix o sen myste vi bara.. men nu har han åkt hem. Snyft, nu får jag vänta ända till fredag innan jag får se honom igen. Känns ändå bra att man jobbar, tiden går lite fortare då.

Mamma fyller år på lördag. Jag känner att jag inte planerat det här så bra, för inte har jag tid att gå på stan i veckan inte... och inte har jag tänkt på det tidigare. Samma sak med vinterjacka åt mig.. jag skulle verkligen behöva en nu, men då har jag inte köpt nån, och hinner som sagt inte gå på stan när jag jobbar i Ersmark heller. Framförhållning = 0.
Anyway, jag hoppas pappa har nån idé på present åt mamma, får höra med honom om det. Sen måste jag kolla med mamma om vi ska "fira" (lär inte bli nåt högtidligt) henne på lördag, eller hur det blir.. isf måste jag planera min helg runt det. Försökte få nåt ur henne i förrgår, men fick inget svar alls..

Dom där stora sakerna som diskuterades i söndags.. Fortfarande läskiga. Men underbara på samma gång=) Att jag bara känt honom i 1½ månad känns ju OFATTBART. Att man kan känna såhär så tidigt, det måste vara ödet=)

Nää, nu är jag så trött i ögonen att jag nästan känner hur det börjar rinna ur dom snart.. kanske dags för sängen då? Japp. godnatt!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad är dom stora grejjerna?

2007-11-14 @ 09:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0