Tina the viking=)

Jajjemen... som jag visste, mitt sår i handen är det ingen fara med.=P Jag fick nyss ny gasbinda och tejp på den.. och den här gången slapp jag titta ner i den stora vita telefonen.. *puh* Såret såg fint och torrt ut, det kan då inte vara nåt glas kvar där. Isf hade det kommit mer var, så det är lugna puckar=) 

Det gör ju inte heller speciellt ont nu, och jag kan röra på alla fingrar och lyfta grejjer med den... 
Nåja, nog om det...imorn ska jag fixa middag till Benny.. Blir inget fancy, bara köttfärssås och spagetti. Jag hoppas det duger för honom =) Men när jag tänker efter så är det ju inte för maten han kommer hit ändå så.. *hihi*

Nu ska jag skvallra lite med Hanna i telefon...wiee!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0