Utelåst..klantigt!

De senaste dagarna när jag jobbat har jag kört volvon till jobbet. På bilnyckelknippan sitter en husnyckel som jag använt när jag kommit hem på aftonen.. men jag har även haft en nyckelknippa i jackfickan. Jag har alltså haft dubbla nycklar med mig tidigare... I helgen tog jag nyckelknippan och la den i min handväska. Och idag jag tog toyotan till jobbet, på den nyckeln finns ingen husnyckel.. så när jag kom hem hade jag INGEN nyckel, så jag kom inte in i huset... så typiskt!!
Så jag gick till grannen.. pappa pratade med en på jobbet (som bor på våran gata) om att ta med en nyckel till mig.. som tur va åker han ju hem lite tidigare, så jag behövde inte sitta där såå länge ändå. Så klantigt av mig..
Jag måste ta å lägga nyckeln i jackan nu typ, så jag kommer ihåg det. Glömmer jag den imorn så blir det jobbigt, för då ska jag sluta TIDIGT....yay!! Sen är det helg....så underbart...=) Firmafest med Benny på lördag, det blir nog skoj!=) Badtunna, god mat, sprit och kanske lite singstar!

Det är synd att jag inte får jobba mer efter den här veckan. Men det lät positivt idag iaf, Peter (chefen på labbet) sa att "imorn är det din sista dag...för den här gången iaf".. så dom kanske vill ha tillbaka mig fler gånger.. Då hoppas jag det blir lite mer långvarigt!

Shit va trött jag är... nu ska jag se på Grey's anatomy från igår!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Karro

Jobbigt att bli utelåst. Har varit med om det ett antal gånger när jag bodde hemma, vi var alltid en nyckel kort :p

2007-11-29 @ 20:12:36
URL: http://karroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0