Vägledningssamtal med Madde=)

Japp, igår samtalade jag och Madde om mkt viktiga saker.. hehe. Jag ställde upp som objekt till en skoluppgift som hon hade. Det gick väldigt bra, hon var duktig, men som vanligt pratar jag ju lite för mkt... Bandet hade inte lång tid kvar....nice timing!! Det var en bra upplevelse, jag känner mig nu mer peppad inför nästa vecka med jobbsökande och sånt... så, TACK Madde, det behövdes verkligen=) Jag ska jobba för min morot... att få flytta hemifrån, jisses det ser jag fram emot!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va roligt att du fick ut nåt av vårt samtal också!! Underbart att höra! Hehe du pratade inte alls för mycket, det blev perfekt. Och tack en gång att du ställde upp!!!!
Nu har även jag, som du ser, hittat till din blogg. Det ska bli mycket intressant att läsa! =)

2007-11-29 @ 09:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0