Varför så trött!?

Jag är så slut att det rinner ur mina ögon....ahh! Mitt på dagen... satan så less =P

Nåt fel på motorvärmaren/sladden...bajs. Benny kommer och hämtar mig istället, vilken sötnos!
Ja, han kommer om en timme och här sitter jag skabbig, och överhuvudtaget inte klar med saker här hemma som jag borde va. Ska gå nu! Måste ju bara skriva en rad eller två nu när jag lixx loggade in=)

Bilden i tidningen...gaah, säger jag bara. Det såg ju ut som jag hade blåtira! Tur att det bara var med i en bilaga, annars hade väl risken varit att de lagt ut den på nätet. Nu är det bara de som läser pappersversionen som kan se den, alltid nåt. Shit, jag börjar låta som Benny.. han som alltid hittar nåt positivt i allt=) Vi har kanske umgåtts för mkt....eller inte!

Just ja, jag skulle gå nu...så var det.

Äntligen helg! Ha en underbar sådan, det ska jag=)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

I vilken sammanhang är du i tidningen...berätta???

2007-11-16 @ 18:21:23
Postat av: Frida

Jaa jag vill också veta, varför är du med i tidningen :) Å sen så är jag nyfiken på att se din prins Benny :) Upp med mer bilder!! :)
Kram!

2007-11-18 @ 12:25:37
URL: http://fridadanielsson.blogg.se
Postat av: Kicki

Jag håller med...mer bilder på karlen din.

2007-11-18 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0