Apologize..

..med OneRepublic, så grymt härlig låt!! =)
Kommer lyssna sönder den... iaf tills jag får Backstreet boys nya skiva med posten=P

Vilket triiiist väder idag, man blir ju så seg när det är såhär grått och regnigt=( Då passar det med bra musik att lyssna på... synd mitt mys-sällskap inte är här bara! =(

På lördag får jag visa upp min sötnos för lite fler vänner, ska bli trevligt=)
Innan dess blir det en sväng till Pite, men detaljerna kring det är inte klara än, får se hur det blir!

Ska strax börja fixa mig för kvällen... undra vad man ska ha på sig?! I det här vädret ger det då inget att fixa håret heller, det är förstört på några minuter ändå.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men Tina, du vet väl att när man blir ihop så blir man sjuk för man sover sällan och det tar ett tag innan man är van varandras baciller:-)
Det var ju skojjigt med din syster, övveraskande!

2007-10-29 @ 17:26:18
Postat av: Kicki

Jag lovar du är på väg att bli sjuk, det är därför du är trött. Ät några vitaminer vet ja!

2007-10-29 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0