BSB-nostalgi och dagens funderingar.

Idag har jag, samtidigt som jag stökat och dolat på med annat här hemma, lyssnat på BSBs lite äldre musik.. Man blir ju nostalgisk, och så måste jag bara säga att det håller fortfarande, jag tycker fortf att dom är grymt bra! "A night out"-filmen är fortf en av de bästa köp jag gjort =) Synd at t det är på VHS dock, måste nog kolla om den finns på dvd... så mkt mer praktiskt.

Nu har jag duschat, rakat benen (vet inte varför, lär ju inte va nödvändigt, men det känns om inte annat lite trevligare för mig själv), målat naglarna o fixatlite andra grejjer... nu är det bara sminket kvar.. undra hur många försök det kommer behövas idag innan jag blir nöjd. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska sminka ännu, måste bestämma mig snart, så jag hinner bli klar..är ju bara två timmar kvar tills jag ska åka till stan... haha!

Var ute på en promenad med Sara, men hon fick ont så hon lånade bilen till sin pappa så jag fick gå med Agnes heeela vägen alldeles själv. Jag var orolig för att hon skulle börja skrika, för inte vet jag vad man gör då?! Men hon var så snäll och sov hela vägen=) *puh*

Nu börjar jag tveka om linnet som jag hade valt ut för ikväll. Inte för att jag inte tycker om det, men jag har hittat ett annat som jag funderar på istället... hmm.. Vill ju va fin men samtidigt inte för fin.. knepigt det här. Byxor blir det iaf, frågan är bara om jag ska köra på mörka jeans eller nåt av mina svarta byxor.

Först blir det nog ett varv till med nagellack, sen ska jag bege mig till spegeln och försöka göra mig själv presentabel=) Wish me luck!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lycka till!!

2007-10-05 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0