Dagen som varit=)

Det blev en rätt lugn dag.. efter jag käkat lunch kom Sara och vi tog en liten sväng ute i den friska luften. Sen följde jag henne hem till hennes pappa där vi såg lite tv och slappade, nästan somnade...=P På väg hem stack jag in huvudet på Kåge skor där jag tog hem ett par vinterstövlar. Dom är lite finare än de jag köpte igår på stan, mina fötter ser iaf inte ut som ubåtar..=P Dyrare är dom, fast ändå inte så farligt... blir nog att behålla dom här tror jag. Ska fundera nån dag till=)

Sen skippade jag gympan, mamma kom inte hem förrän halv nio och jag iddes ändå inte. Det var skönt att bara slappa framför tv'n oxå=) Nu har jag sett Grey's anatomy. Jag väntar bara på att Benny ska ringa, sen blir det nog att gå isäng.. mm, det brukar låta så. Vi får se hur det går den här gången.

Imorn ska jag städa på förmiddagen, sen blir det att åka på Boda borg med Madde, Geoff och Zophie, får se hur det går. Blir nog inte där hela tiden, jag måste ju hem och fixa mig ;) Vi får se om jag hinner skriva nåt imorn, annars blir det på fredag...hoppas det är okej Kicki och Sara. =P

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, det är inte ok, vill ju ha uppdatering om vad du tycker om Boda Borg! :P Nä, det är lugnt... man behöver inte ligga på topp alla dar :o) Tack för prommisen, den gör vi gärna om! Vilken tur du verkar ha med att hitta skor, jag letar fortfarande... Kram!

2007-10-25 @ 17:15:09
URL: http://kaipiyonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0