En kortis...

Jag hinner inte skriva så mkt... men ville bara uppdatera så ni vet att jag lever och så=)
Boda Borg var okej, rätt skoj och inte så jobbigt heller. Hade ju varit roligt om vi fått fler stämplar! =P Kul att träffa Geoff iaf, men jobbigt att prata engelska i alla rum, man glömmer bort sig så lätt... Hoppas det gick bättre för dom sen jag åkte.. va ju tvungen hem och städa vidare och sen stressa iväg till Benny. Vi hade jättemysigt..som vanligt ;) Sov över till idag.. mysigt!! Fick sova lite mer den här gången=)
Sen åkte jag in till stan och tränade samt lämnade igen skorna jag köpt tidigare i veckan... får se hur jag ska göra med dom andra.. borde behålla dom så jag slipper leta mer =P

Sen kom jag hem och åt lunch, såg lite tv. Sen ringde Emelie och vi gick en liten sväng, fy så kallt det börjar bli direkt solen går ner=( Sen åkte vi och handlade lite.. Och nu har jag kommit hem, duschat och väntar på att Benny ska dyka upp=) Blir en myskväll igen...;)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, det gick bra att träna, lite jobbigt men det ska det ju vara... :o) Ha en trevlig kväll! kram!

2007-10-26 @ 19:44:54
URL: http://kaipiyonet.blogg.se
Postat av: kicki

Oh.,,,mysigt med myskväll...

2007-10-26 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0