God morgon...

Shit va risig jag känner mig på morgonen nuförtiden.. hoppas det bara är hösten som sätter sig i kroppen och att det går över snart. Och det blir ju inte nå lättare att kliva upp när det är så här grått utanför fönstret, trist!

Idag tänkte jag försöka vara lite produktiv... lycka till säger jag bara. Så sliten som jag känner mig så blir det väl som vanligt inget. Nu vill jag bara ha ett jobb, ingen som kan trolla?
Jag funderade även på att träna idag, men hehe... det blir imorn istället. =) Jag är ändå nöjd över att jag faktiskt tar mig till gymmet två gånger veckan, det är det ju inte alla som gör! Jag lyckas få till nåt vettigt iaf..

Igår frågade jag mig hur min morbror tänker... visst, han kanske inte kan sätta sig in i hur vi tänker heller. Men jag vill vara med mormor och morfar på julafton i år, det var skitlänge sen sist. Och med det som hänt så inser man ju att de inte kommer finnas här för evigt heller.. Thailand kan ju vänta, visst??!

Anyway... frukost kanske? Hmm.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0