Hemma igen..

Nu har jag tränat, så nu är jag helt stum i benen! Skulle egentligen städa huset idag, men jag orkade inte.. Det får bli imorn, jag kommer ändå behöva nåt att göra på dagen, så jag inte bara sitter o tänker på kvällen=)
Har även köpt en lermask som jag tänkte prova imorn, för att va extra len o mjuk, till ära av kvällen hehe=)

Tror jag ska ha på mig mitt nya linne, måste bara korta axelbanden först.. Det är jättefint, jag är så glad att jag hittade det. Bara det inte blir kallt, får hoppas att det är skönt ute imorn!

Jag skulle ju köpa kanelbullar idag, eftersom det ju är kanelbullens dag, men på affärn såg dom inge goda ut, dom som va kvar, så jag sket i det. Får se om jag ens får sällskap av mamma till middag, det lät inte så troligt, och pappa ska på hockey.. blir nog korv och makaroner om jag blir ensam, det låter väl gott? Det var jättelänge sen jag åt det så...=)

Shit va jag babblar, ni bryr er väl knappast =P
Jag lär då behöva babbla av mig mer innan imorn kväll, så fortsätta att titta förbi=)
((Vilken tur att jag skaffade bloggen just igår, den kommer väldigt väl till pass nu... *hihi*))

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag tycker att det går jättebra för dig att blogga. Sluta skriva att du inte har nått att skriva, det har du ju...:-)

2007-10-04 @ 19:54:20
Postat av: Sara

Jag ska till Kåge imorgon på eftermiddagen, tid för en prommis? Förhoppningsvis med bättre väder än förra gången också! :) Jag hör av mig när jag är på G så kanske vi hinner med en motionsrunda! :)

2007-10-04 @ 22:10:06
URL: http://kaipiyonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0