Höstrusk och dålig sömn...

Vad sa jag igår? Trött hela dagen, pigg igen vid 21, somnar efter midnatt nån jäkla gång... vaknar kl 6 kan inte somna om förrän 1½ timma senare, piss... Fast då somnade jag ju om, till 10, försökte ligga vaken. Men jag måste ha somnat för kl 10.45 så vaknade jag av telefonen.

Jag delar inte Saras entusiasm över att hösten verkligen är på intåg nu... 5 grader ute, jag kommer frysa ihjäl... Jag får se till att klä mig ordentligt när jag ska ut och kratta löv på gården. Shit varför lovade jag att jag skulle göra det?

Mamma frågade oxå igår om jag skulle med på "gympan" ikväll kl 20-21... jag skulle ju vilja, synd att det är på onsdagar bara.. det är ju min tv-kväll=P Två saker man vill se som går kl 21.  Men jag funderar fortf på det, får se hur mkt ork jag har efter krattningen=)

Sen hade jag ju tänkt träna på torsdag igen, styrketräningen igen. Men det kan ju skjutas till fredag, så tar jag bara städningen imorn istället. Så har jag mer tid att fixa mig inför kvällen hehe ;)

Inte har jag hört nåt om vad som blir i helgen heller.. brukar ju iofs vara jag som får höra mig för och det har jag inte gjort. Det blir kanske bara lugnt, möjligt man bara hänger med nån kompis på tv-kväll eller så, nu när Kicki kommer hem. Får se om Madde hör av sig om fikat oxå =)

Jag måste verkligen härifrån snart, orkar inte bo här.....argh! Nu börjar såna där småsaker tära på mig.

Kanske återkommer senare med några kort på lövhögarna jag lyckas få ihop, så ni får se hur duktig jag varit=)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag tror det här med att inte kunna sova på natten är smittsamt:-)
Jag lider också av det, sover jättekonstigt. Nu är jag ju och för sig jätteförkyld och kan knappt andas...vilket kan spela in.

2007-10-10 @ 14:08:54
Postat av: Frida B

Hejsan! Har hittat hit! Trevligt att du skaffat blogg! Och ännu trevligare att du verkar se fram emot en... speciell någon! *kram* F

2007-10-10 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0