Inte svårt att somna inatt...

.. nej, det var det inte. Men jag vaknade däremot kl kvart över fem och låg vaken i kanske 1½ timma då istället, va tusan! Men sen somnade jag om och så sov nån timma till=)

Igår kväll började jag vela över både skorna och klänningen... blir nog att lämna igen iaf klänningen, skorna har jag inte bestämt mig om än. Typiskt, jag tycker mönstret på klänningen var så fint! Men det var inte så snyggt med att den var så böljig och stor, ser ut som att jag är gravid typ...eller iaf skulle kunna göra. Sån modell trivs jag inte så jättebra i, och jag är rädd att den inte skulle bli använd. Då är det lika bra att lämna tillbaka den.
Men skorna har jag, som sagt, inte bestämt mig om än... det är synd att mina fötter ser ut som u-båtar i dom..hehe. Inte dom snyggaste, men samtidigt vet jag bara att jag typ inte kommer hitta nåt annat par som jag vill ha som dessutom finns i storlek. *suck* Så vi får se... får kanske behålla dom bara för att ha ett par skor även om jag inte tycker dom är så snygga eller nåt....

Nu har jag varit vaken ett tag, och jag börjar va lite piggare nu. När jag vaknade var jag som ett kolli typ.=P Madde lyckades få mig att gå med på att fara på Boda Borg iaf, fan å =P Nää, det kanske blir skoj! Får hoppas att jag bara fått sova ordentligt natten som kommer nu då.. ska ju till Benny imorn afton, och jag lär väl inte sova så mkt då... dom snarkar ju (dom=han och hunden)...=P

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0