Jag kan inte sy...

....satan så kasst det gick! Skulle bara sy upp ett par axelband på två olika linnen. Lättare sagt än gjort.. =/
Som jag sa till mamma "Man blir då inte uppmuntrad till att försöka lära sig nåt nytt..." *suck*  Men nu är det gjort iaf, resultatet är ju diskuterbart, men det får duga..

Nu ska jag strax isäng å få mig lite skönhetssömn =)
Ser såå fram emot imorgon kväll!! Hoppas det blir minst en tiondel av så trevligt jag ser det framför mig, för då är jag nöjd ;)

Jag uppdaterar garanterat nån fler gång innan jag åker iväg till stan imorn... jag känner ofta ett sug att skriva ner lite svamlerier... =P

Men nu blir det sängen, så jag är utvilad imorn, så jag orkar fixa mig finfin =)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0