Jäkla älgjakt!

Som jag sa till Benny igår.. vi borde försöka införa en lag så att älgjakt blir förbjudet...hehe, så han inte måste stiga upp kl 6 och åka ifrån mig...*snyft* Det blev så att han sov över här inatt, istället för att åka hem.. han var så trött igår att han ville inte chansa. Mysigt var det, men jag fick inte sova så mkt.. det var trångt och varmt och både Benny och Phoenix snarkade=P men det gjorde inte så mkt, jag mös av att ha en sötnos bredvid mig=) Jag vaknade flera gånger av värk i skuldrarna, kunde inte ligga på vänster sida.. Efter Benny åkt så somnade jag ju om, och när jag vaknade igen så hade jag ont på båda sidorna.. Jag trodde tidigare att det var värk som hade samband med den värk jag hade i nacken och svanken igår, men nu känns det mer som träningsvärk. Från träningen i fredags då antagligen, eller kanske från klättringen i Boda Borg, kanske mer troligt.

Jag har just tittat på Idol från igår, fan oxå... inte Evelina, så trist! hon är ju grym! Den här veckan hade jag verkligen velat se antingen Amanda eller Sam åka ut. Hehe, roligt förresten, jag läste igår på Aftonbladet att Amanda tycker favoritskapet var mysigt.. hehe, och nu så stod hon bredvid Evelina som en av de sämsta.. haha! (Jag vet, jag är ond.. men hon är kass oxå).

Nu blir det att chilla framför tv'n med min onda rygg/nacke och en chipspåse... om några timmar får jag träffa Benny igen.. hihi ;) Jag är så glad att han ids svänga fram å tibaka ändå hit ut.. Ikväll ska vi till hans kompis som bor här i Kåge och röka vattenpipa.. Det var läääääänge sen jag gjorde det, faktiskt hela 11 år sen=P

Nu blir det Heroes-maraton.. tills jag inte ids mer, jag har ju redan sett det...men det är ju skitbra!!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0